this is no time to be alone

Hej, blev väckt vid 10 av min kära mamma. fu. men ah, gick inte upp förens halv 11 typ. Åt frukost och sen hjälpte jag mamma att fånga fiskar eftersom hon skulle göra rent. Och när vi va klara insåg vi att en fisk fattades så vi letade as länge fall den  hade hoppat ur burken eller nått, men sen hitta vi den på botten i burken under en sak.. VÄRT haha ;) aah, men idag ska jag träffa sanna när dom andra åker på bio, sen sova hos älskling. Vad ska ni göööra? *kolla min blogg såklart* AHAH nejmen ska plocka undan på mitt rum, spelar ingen roll hur ofta jag gör det.. blir lika rörigt varje dag ändå... ;)
gammalgammal bild på mig och sanna, saknar den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0