the story about mig and johan

here we go..
Det började med att johan kommenterade "söt" på min profilbild, och då började vi skriva på fb chatten. Sen bad han om mitt nummer så jag gav det, vi började smsa och jag tyckte killen åt sjukt mycket på donken. Varje kväll runt 10 fick jag sms "donken nurå". Haha, men hursomhelst så tyckte jag han verkade vara en bra kille och jag fick lite små känslor för honom. Jag har dock alltid varit den som har varit för feg för att träffa killar osv, så jag va sjukt nervös men på något sett vågade jag tillslut träffa honom i bresse med eve och hans kompis anton. Kommer ihåg att eve och jag skulle säga "vi skulle köpt jordgubbar" om han va ful och "jag är törstig" eller nått i den stilen om han va snygg. Va såklart sjukt blyg den dagen, men då var jag väldigt deppig och hade världens sämsta självförtroende så tänk er det, plus att träffa en kille första gången i BIKINI. Ja, ni ser ju själva. Ingen bra mix.. men iaf, sen träffade jag och eve honom på tivolit med hans kompis Jonas. Då vågade jag prata mera, kommer dock inte ihåg så mycket av den kvällen. Men ja, sen gick vi på bio för första gången. Höll handen, woooow! sen stod han och väntade med mig utanför bion tills mamma kom, gentleman (a) jag började få känslor för honom och jag tror också han fick det för vi träffades nästan varje dag en hel vecka sen. Den 6:e juli strulade vi för första gången, sanna och jag var hemma själva hos min mormor och morfar eftersom dom va borta och jag ville att sanna skulle "godkänna honom" fall han va okej. Och det tyckte hon, tuur ;) Den 16 juli va han hemma hos mig för första gången, mamma, thomas och killarna gillade han direkt och de va ju perfekt eller hur? på kvällen åkte vi hem till honom, jääätte pinsamt att träffa hans föräldrar men jag överlevde! sen gick vi på bio på kvällen, såg harry potter och då va SÅKLART alla hans kompisar där. Tror jag dog, för dom satt även bakom oss inne i bion.. Och sen den 18:e juli, 9 minuter över 12 blev vi tillsammans. Och på dagen kom han hem till mig och vi myste hela dagen. aah sen började han sova över hos mig osv, kunde dock inte sova hos honom eftersom han hade världens minsta säng. Fredagen den 12:e augusti sa johan att han älskade mig för första gången, otroligt va? Den 15:e augusti hände en sak som förde oss väldigt nära varandra, och jag insåg att jag älskade honom och att han kunde vara "the one". Den 18:e augusti firade vi en månad och det kändes sjukt underbart, och jag var verkligen kär. Den 31:a oktober följde han med mig till pappa och vi va där i tre helt underbara dagar! Vi kom varandra sjukt nära och allt var perfekt. Ja, typ det som hände 2011. På nyår var vi ju som sagt med varandra, va också helt underbart! Ja okej, det mesta med johan är underbart. Klart vi har haft våra småbråk ibland men vi har alltid löst det och kommer alltid göra. För såfort vi börjar "glida isär" så händer nått och vi kommer varandra sjukt nära igen. Och nu det som varit av 2012 än så länge har fört oss sjukt nära varandra. Jag har vågat berätta saker för johan som jag inte har berättat för någon, vi har båda legat och gråtit en hel natt för saker. Och det känns otroligt skönt att kunna visa känslor för honom sådär.
Juste, vad va frågan? Hur vi får kärleken att hålla? Alltså.. jag vet inte vad vi gör, känns liksom som vi är gjorda för varandra på något sett (detdär lät sjukt ego) men ni förstår? vi är inte för lika, för då skulle det bli tråkigt men samtidigt inte för olika vi är liksom ja, lagom! Han är den första killen som fått mig kär på riktigt, jag vet inte hur men på något sett gör han mig knäsvag och min känslor blir bara starkare och starkare varje gång vi ses. Han är allt för mig, han gör mig lycklig på riktigt och har gett mig sjukt mycket självförtroende. Minns när jag tog av mig sminket inför honom första gången och jag skämdes ihjäl, men han sa: det spelar ingen roll om du har smink eller inte, du är fin ändå. Men vadå underbar? Det finns inte ord som kan beskriva hur underbar och fin johan är. Idag har vi varit tillsammans i ett halvår, ett underbart halvår. jag har aldrig varit lyckligare, jag älskar dig mer än vad du nånsin kommer förstå. Du är min luft, min mark och du äger mitt hjärta älskling ♥

Kommentarer
Postat av: emma

åååh låter underbart, hoppas det håller! kram

2012-01-18 @ 21:27:36
URL: http://emmaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0