i see your true colours

godmorgon, mamma väckte mig vid 10 och fråga om jag ville med till barkaby för dom skulle tydligen köpa ny dator men jag orkade inte. Så jag, elias & pontus blev hemma och hampus åkte för första gången i sitt liv hem till en kompis, iih plutten blir så stor! :D aaah, somnade typ 11 igen och vakna nyss.. har fortfarade galet ont i tummen, men svullnaden börjar gå ner :o weird.. aja ska kolla på en film nu och tvinga mig själv att städa mitt rum.
Hade spotifypremium igår, men nu äre inte det längre :o weird x2..  aja höööres, ska fixa design sen också, gjorde bara snabbt igår för jag råkade radera ungefär allt... men det ska fixas, jarrå! bara inte just nu..


jag vill va blondin igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0