home sweet home

hej, kom hem från älskling för ett tag sen. Åkte dit igårkväll, vi kolla på tv och bara hade det galet mysigt! ända tills en idiot förstörde allt.. menmen, vi gick och la oss runt tolv. Johan tog min kudde när vi sov så jag fick ont i nacken.. men aah, sen vid 8 drog vi till idrottshuset. johan spelade, satt där helt ensam på läkraren med min mobil som sällskap, bästavän♥ haha nejmen, sen åkte vi hem, duschade, fixade oss och sen gick vi till torino och åt pizza, myys! sen gick vi hem till älskling igen, hämtade min väska sen kom mamma, skjutsa honom till anton och sen köpte vi donken till dom andra. mami har varit borta hela helgen så hon va extra snäll och köpte en glass åt mig där, hihi fetto (a) nu ska jag plugga, vi hörs!
världens finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0