ey vart är ni?

statistiken går neråt, hmm varför? kan va för att jag inte uppdaterar...
men iaf, första skoldagen idag helt okej! :D började med mentorstid då vi fick nya scheman osv, sen lektioner och en fittkärring vikarie som inte släppte in oss på lektionen.. såå jag, ebba, emelie, jennifer, eve, elin, viktor, charlie och oliver spenderade lektionen ute i korridoren :D det va trevligt! aah, sen va de lunch oh idrott, 9 av 30 pers hade jumpakläder, vi andra fick gå till ena vallen och ta kort som bevis att vi va där :D hah, aah typ de som hände i skolan. Va iaf awesome att träffa alla igen, längtar faktiskt till imorrn :$ oskar kramade mig när vi sluta och dregla på mig, HAHAHA usch efter skolan hämtade mamma & pontus mig, vi åkte till stan och mamma fixade sina glasögon och sen åkte vi till coop och hem. Väntar på mat nu, oj långt inlägg... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0