du vet att jag älskar dig

Hej!
älskling kom igår, och jag ska få åka med hans familj utomlands! (vet inte vart än) fatta underbaaart? hoppas bara mamma går med på det.. men ja, han kom hit, jag duscha, han duscha, vi åt godis, kolla på film och bara hade det allmänt mysigt. Men sötisen är så oerhört trött så han somnade vid 10 och sov tills över 12. Jätte söt när han sover och pratar i sömnen, hihi (a) somnade väl runt 3,och jag vakna vid 9 av att hampus kom in och glodde.. ah, sen gick vi upp vid halv 11 och åt frukost. Sen hämta hans pappa honom vid 12 kanske. Har suttit med elias och kollat på foton ett tag och nu ska jag storstäda mitt rum. Ärligt, det behövs! hah vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0