du är min ängel från det blå

Hej, kom hem runt 12 igår. Vi åt/pratade/sjöng..? filmade alla låtar men eftersom få av dom var nyktra fick jag inte lägga ut nån sa thomas ;) hah, men sen åkte jag med robin, erik och elias hem för dom skulle hämta nå spel eller nått. Men då hittade dom (båda 19 år) pistoler, så det slutade med att dom sprang runt och jagade och sköt varandra OCH mig.. låg i ett hörn och grät och dom sköt på mig </3... HAHAHA :D ja, vi hade en frågesport om anette också, hade 8 av 11 rätt! tjoho :D ingen hade dock alla rätt ;) ja, typ det som hände.. Men när dom vuxna började sjunga svordoms visan så kände jag att jag ville hem.. HAHAH :D Idag ska mamma & thomas åka och köpa present till elias som fyller på onsdag :DD och jag måste städa kaninburarna.. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ hejdå
haha så söta!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så otroligt söta :)

2012-01-29 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0