Dag 02 – Min första kärlek.

Min första kärlek har jag alltid sagt att det var en kille i min klass när jag gick i 4an, sebastian. Kommer dock inte ihåg så mycket av det, bara att jag va "kär" i honom. Vi blev tillsammans det kommer jag ihåg, och fick även min första "kyss" utav honom. Sen gjorde vi slut osv, inte direkt seriöst ;)
Men ärligt talat så är nog johan är min första riktiga kärlek, visst alla hade vi väl små "förälskelser" när vi va runt 10 år eller hur? Men johan är den första som jag är riktigt kär i, har aldrig varit såhär kär. Räcker med att någon säger namnet, säger nått om honom eller om jag ens känner hans parym så "pirrar det i magen". Så sjukt underbart!

Kommentarer
Postat av: martina

ni är så himla fina tillsammans! :)

2012-01-02 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0