Dag 01 – Presentera mig själv.

Kör på en sånhär igen, bara för att något ska skrivas i bloggen.. hah!
men ja, som ni alla kanske vet heter jag sofie gustafson, bor med min mamma, hennes kille och deras tre barn i en ville en bit utanför enköping. Min pappa bor i falun och skaffar nya tjejer lite då och då! Har också en lille- och storebror hos pappa, fast min storebror bor i halmstad. så ja, denna familjen bor i hela sverige! Hah men ja, vad finns att säga om mig? jag är 15, 16 i februari, 1.65 cm lång, brunett med bruna ögon.. hm, har världens finaste pojkvän och har aldrig varit lyckligare! Har två underbara bästavänner, sanna & lovisa ni två är guld värda! Ja, de va väl typ allt om mig tror jag..
har ingen bild sen jag färga håret, förutom den här typ.. MEN JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0