2012 !

Hej på er! Kom hem för ett tag sen, hade en awesome kväll igår! Började med att jag åkte hem till johan vid 6/7, han åt och sen gick vi till rasmus. Höll på att frysa ihjäl på vägen dit.. :o sen satt vi där ett tag, och sen gick vi mot bergvreten för att möta evelina & philip. På vägen dit smällde dom raketer och råkade börja brinna, hahaha.. ah, sen mötte vi dom vid ica, sköt mer raketer och sen frös vi ihjäl så vi gick hem till rasmus igen. lyssna på musik och aah typ sånt. Och vid 1 gick vi ut och rasmus och anton sköt fler raketer på gatan typ. Sen fick vi för oss at dra till donken, såå vi gick dit men tog dock värsta omvägen så de tog väl typ en timme att gå dit :o aah, satt där och sen vid 3 gick jag, johan och jonas hemåt. Sen gick jonas hem, och mina fötter överlevde hem! lycka att få ett varmt täcke.. sen kolla vi på film och typ aah... somna typ vid 5/6 kanske och vaknade vid 4 idag, åt och sen hämtade mamma mig vid halv 7. Nu ska jag sätta på en film, vi hörs!
googlebild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0