visste du att...


... jag är född 20:19 den 7:e februari 1996?
... att min mammas mellanamn är asta?
... att min största rädsla är att bli ensam?
... att jag saknar tiden då sanna och jag var som riktiga systrar?
... att mitt liv känns fullständigt jävla awesome just nu?
... att jag älskar glass?
... att jag aldrig har solat solarium?
... att min absolut bästavän dog i cancer för snart ett år sen?
... att jag inte orkar med enköping och stadens jävla skitsnack om allt och alla?
... att jag inte kan dyka?
... att jag är riktigt mörkrädd?
... att jag inte sett min storebror på snart 2/3 år?
... att min högsta önskan var att få en lillasyster?
... att min största hemlighet är det bara en enda person på hela jorden som vet om?
... att jag sällan kommer ihåg vad jag åt till frukost?
... att jag älskar johans kläder?
... att jag har en dödskallekudde i min säng?
... att jag fick veta anledningen till att mina föräldar skiljde sig för två veckor sen?
... att jag har svimmat på en camping för jag såg en orm?
... att jag aldrig har åkt fritt fall/tilt eller något liknande för att jag är höjdrädd?
... att jag aldrig har varit på liseberg?
... att jag inte gillar action/skräck eller såna filmer där man dödar folk? jag blir seriöst illamående..
... att jag har svårt att förlåta vissa människor och ältar saker länge?
... att jag har ig i bild?
... att jag har fått ETT mvg under hela min skoltid?
... att jag har panik inför gymnasiet?
... att jag ska duscha nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0