sometimes i think i can fly

Hej, åkte som sagt med älskling till uppsala igår. Blev en heldag där, två par jeans & två tröjor. Vi kom hem runt 5/6. Då gick vi hem till mormor och jag duschade och hämtade mina grejer och så. Sen gick vi hem till honom och åt tacooos, chilla på hans rum och sen gick vi till jonas och mötte dom andra. Träffade på vääärsta läskiga killen/gubben också :o stackarn.. aah, kollade på jallajalla, älskling somna som vanligt och sen vid 2 nångång gick vi hemåt. När vi kom hem låg vi mest och pratade om allt och så.. Sen vid halv 11 ringde mormor och väckte mig och sa att dom skulle hem till oss så jag va tvungen att åka med och hämta grejer och så eftersom jag ska sova där inatt och sen till röntgen imorrn klockan 9.. JA va onödigt att skriva allt de där, men hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0