bara för dig, ni andra behöver inte läsa. För du vet vem du är.

Du vet att jag älskar dig, mer än vad du nånsin kommer förstå.
Det bästa jag vet är att se dig glad och lycklig.
Därför klarar jag inte av att veta att du inte mår bra, det gör så otroligt ont innuti mig på något sett. Att liksom veta att du mår dåligt och jag inte kan göra något åt det. Jag vill bara hålla om dig som du alltid gör med mig när jag är ledsen. Håller om mig, kysser mig på kinden och säger "det kommer bli bra sofie". Oavsett vad som händer så vet du att jag finns här för dig, jag tänker inte säga åt dig att bita ihop, för det är nästan omöjligt i såna här lägen. Men jag tänker stötta dig till 100 %. Men jag vet bara inte hur, det enda jag vet att jag kan göra är att få dig på andra tankar och försöka se det från den ljusa sidan, snart kommer allt vara över och du kommer vara jätte glad att du klarade det. Jag känner dig, och du kommer klara det här. Du är sjukt stark, aldrig träffat någon starkare än dig. Du är jordens finaste person, och hur underbar som helst. Du har ett hjärta av guld och tänker alltid på alla andra i första hand. Jag är så sjukt glad, lycklig och ååh allt för att det var jag du föll för. Du är värd det bästa älskling. Och vi ska klara allt tillsammans, eller hur? du och jag mot världen. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0