2 dagar kvar till min födelsedag, tjohooo

Hej på er, igår kom släkten hit och jag & elias fick presenter. Jag fick sammanlagt 600kr från släkten, en locktång och necicär från mormor och hårgrejs & en klocka av älskling. Runt 4/5 åkte vi till johan, vi åt och fick sen skjuts till idrottshuset. Kolla enecopia fram tills 1 tror jag, sen gick vi hem med rasmus & robin. Träffade även lovisa & ebba där ♥ aaah, när vi kom hem satt vi typ vid datorn tror jag. Somnade väl vid 4/5 och vakna runt 12 idag. Och eftersom mamma ändå va inne i stan och handlade så åkte jag med henne hem. Nu ska jag plugga, vi hörs!
fett balll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sofie, haha, jag ser att du har kommenterat ;)

2012-02-05 @ 17:54:12
URL: http://jenniferbruks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0