sista dagen på sommarlovet

Hej på er! 
sista sommarlovsdagen för de flesta, vad har ni gjort? Min sista dag har gått åt att sätta upp hyllor på väggarna och flytta in alla saker i mitt nya rum, så nu är det äntligen klart! Ska bli super mysigt att sova "första natten". hihi (a) Har också tränat med sanna idag, duuuktiga flickor! :D Och vid 6 kom johan hit för att han ville se rummet, vi åt och nu ligger vi här i sängen och degar.. usch ska gå upp redan halv sju imorgon. DÖDA MIG. Men nu har johan pratat klart i telefon, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

"Jag kommer aldrig förlåta dig för det du gjorde mot mig. En frisk person gör inte så mot barn. Men det du gjorde mot mig ska heller inte förstöra min framtid. Jag är starkare än du tror, vänta bara. Du ska få se."

vad menar du med det där? på bilden du la upp på fb?

2012-10-14 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0