onsdag

Hej! Lite mer än en vecka kvar av sommarlovet, hur gick det till? Den här sommaren har verkligen gått sjukt fort! Lite skrämmande att börja på gymnasiet faktiskt.. tur att rebecca har lovat att ta hand om mig då ♥ Haha nejmen. Johan sov här igår för att vi skulle ha åkt ut med båten idag meen såklart så regnade det, förlåt mig ÖSREGNADE det hela dagen i princip. Så runt 1-2 åkte vi till västerås för att försöka fixa hans förbannade telefon, men icke sa nicke. Gick inte... Men jag shoppade ist! Köpte tre par "sovshorts" för typ 29 kr st och ett linne och två par tröjor för samma pris! älskar gina ♥♥♥ Tog tåget hem runt 5, det blev dock försenat men hem kom vi! Åkte först hem till honom och sen åkte jag hem till mig, blev DYNGSUR. Får se om jag sover hos honom ikväll.. det regnar ganska mycket. Ska iaf städa mitt rum, där med basta! Inte städats här på flera månader käns de som. Okej där ljög jag.. men två veckor iaf, hih lat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0