its time to fly

Hej!
Nu har johan och jag varit med varandra sen i fredags, och jag vet inte, men det kanske är bra på något sätt? Och anledningen till att vi träffats så pass mycket nu på senaste tiden är för att det kändes som vårat förhållande va inne på sista kapitlet.

Igår åkte vi till västerås för att låsa upp hans mobil från telenor, men det funkade såklart inte. Så vi gick och shoppade istället. Var inne på gina i säkert en timme, hah stackarn! Fick iaf med mig tre par shorts, en t-shirt och ett linne för under 300 kr! shiit, i love rea ♥
När vi kom hem från västerås åkte jag hem, duschade och fixade mig, sen åkte jag in till johan igen och vid 9 mötte vi boysen vid ica. Sen gick vi hem till lovisa, pratade med folk osv. Ebba och jag va mobbade, hah! Vid 10/11 kom lovisas granne och slängde ut oss, HAHA! så typ alla gick till donken.. och sen gick vi hem. 
Vaknade runt 12 idag tror jag, åt frukost och sen ringde mamma och sa att mina bröder hade fått löss, uew. Men som tur var hade inte jag några! pjuh. Vid 4 ska jag in och gymma, all by my self.. måste börja röra på fläsket.. Usch bara 15 dagar kvar tills skolan börjar och jag börjar på gymnasiet, coool brud!
haha nej nu ska jag skölja ur ricinoljan, på tiden att jag börjar med den också lagom tills skolan! puss!
 

Kommentarer
Postat av: johan o

fin du är <3

Svar: Du är fin hjärtat <3
sofie

2012-08-01 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0