valborg blev helt ok ändå.

Tjo, gårdagen gick åt helvete rent ut sagt. Så jennifer kom hit igårkväll och tröstade mig, min valborg blev förstörd tack vare en fet jävla diss. Såå, gulliga som mina vänner är så sover jennifer, ebba & emelie här ikväll och tröstar mig ännu en dag. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, grilla och titta på film. Får väl se vad vi hittar på.. fortfarande deppig/besviken/arg sen igår. Får se hur det blir, just nu har jag bara lust att stänga in mig själv i ett rum och dö.
men, jennifer sov ju här inatt. Vi pratade igårkväll och kollade på film. Vaknade vid 12, sen åkte vi till coop och köpte chips och sånt. När vi kom hem åt vi, fixade madrasser och nu duschar hon. Vid 5 kommer ebba och emelie. Ha en bra valborg peopleeeeee!
säg mig vad jag har gjort dig för att förtjäna dethär?
den där dissen sa en hel del om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0