torsdag

Hej, IDAG GICK JAG TILL SKOLAN! *trumpet*. Tog bussen med jennifer & emelie vid lillkyrka vid 8, höll på att spy på bussen iom att jag åkte baklänges! hah sen i skolan hade vi mentorstid, matte, slöjd, st.tid, so prov & sen språk. So provet gick åt helvete inte så bra.. min lärare dampade på mig när jag fråga om jag kunde göra det senare.. men nejnej.. :o  har iaf sytt fast dragkedjan på one piecen! tjohoo! ebba & emelie ligger efter hihi (a) efter skolan drog jag till a3 med sanna, såå nu har vi gymkort där! och johan skulle ha gymmat med oss, men han fick förhinder och sanna och jag va för trötta för att orka utan honom.. så vi gick till maxi där mamma hämtade oss,åkte hem till mig, pratade och typ aah girlstuff ;) och hon åkte hem för en halvtimme sen.. funderar på om jag ska lägga mig, måste upp tidigt imorgon! ska bara vänta på att johan ringer om han nu gör det.. puss!


ååååh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0