tidsfördriv ännu en gång

Du heter:
Sofie Gustafson
Smeknamn:
-
Låt som när du är ledsen sörjer till?
olika
Beroende av:
min mobil
Vad tror folk om dig?
Jag har ingen aning, hoppas de är bra iaf (a)
Stämmer det?
hoppas det!
Vad får du oftast komplimanger för?
ögon
Hur imponerar man på dig?
om man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?
haha ja..
Var bor du?
enköping
Trivs du där?
ibland ja, ibland nej
Hur svarar du i mobilen:
hallå?
Vem ringde du senast?:
johan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
puss hej
Antal timmar sömn inatt:
vem räknar?
Sov du ensam:
nein
Brukar du komma i tid:
oftast
Hur känner du dig nu:
ovanligt glad
Vanligaste färg på dina kläder:
svart
Vad tycker du om fötter:
uew
Vad saknar du:
S-O-M-M-A-R
Hade du en bra kväll igår:
jätte mysig
Favorit dryck på morgonen:
oboy, heh :$
När brukar du oftast gå och lägga dig:
oftast när jag är trött, vet inte när andra går och lägger sig..
Är du blyg?:
nja, ibörjan lite kanske. men inte lika mycket längre
Sysslar du med någon idrott:
skaa börja gymma, räknas det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
absolut
Har du spytt offentligt:
framför mamma? ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
stå och kissa lätt!
Är du nöjd med ditt liv:
oftast ja
Är du bortskämd:
nej det skulle jag inte påstå, är väl som alla andra. Får inte direkt det jag pekar på
Vad gör du i morgon:
uppsalaaaaaaa
Vad är det värsta du vet?:
småkryp och falska människor
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
ja det tror jag
Vad är det finaste du fått?:
ett halsband i guld av min underbara pojkvän
En speciell dag du minns:
23 oktober 2011
Du samlar på:
ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
johan
När grät du senast:
helgen
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
shoppa och köpa en IPHONE 4S LÄTT!
Vill du gifta dig:
i framtiden, ja
Vill du ha barn:
absolut
Är du musikalisk?:
det hoppas jag
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja
Biter du på naglarna:
när jag mår dåligt
Du heter:
Sofie Gustafson

Smeknamn:
-

Låt som när du är ledsen sörjer till?
olika

Beroende av:
min mobil

Vad tror folk om dig?
Jag har ingen aning, hoppas de är bra iaf (a)

Stämmer det?
hoppas det!

Vad får du oftast komplimanger för?
ögon

Hur imponerar man på dig?
om man är sig själv

Brukar du skratta för dig själv?
haha ja..

Var bor du?
enköping

Trivs du där?
ibland ja, ibland nej

Hur svarar du i mobilen:
hallå?

Vem ringde du senast?:
johan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
puss hej

Antal timmar sömn inatt:
vem räknar?

Sov du ensam:
nein

Brukar du komma i tid:
oftast

Hur känner du dig nu:
ovanligt glad

Vanligaste färg på dina kläder:
svart

Vad tycker du om fötter:
uew

Vad saknar du:
S-O-M-M-A-R

Hade du en bra kväll igår:
jätte mysig

Favorit dryck på morgonen:
oboy, heh :$

När brukar du oftast gå och lägga dig:
oftast när jag är trött, vet inte när andra går och lägger sig..

Är du blyg?:
nja, ibörjan lite kanske. men inte lika mycket längre

Sysslar du med någon idrott:
skaa börja gymma, räknas det?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
absolut

Har du spytt offentligt:
framför mamma? ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
stå och kissa lätt!

Är du nöjd med ditt liv:
oftast ja

Är du bortskämd:
nej det skulle jag inte påstå, är väl som alla andra. Får inte direkt det jag pekar på

Vad gör du i morgon:
uppsalaaaaaaa

Vad är det värsta du vet?:
småkryp och falska människor

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
ja det tror jag

Vad är det finaste du fått?:
ett halsband i guld av min underbara pojkvän

En speciell dag du minns:
23 oktober 2011

Du samlar på:
ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
johan

När grät du senast:
helgen

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
shoppa och köpa en IPHONE 4S LÄTT!

Vill du gifta dig:
i framtiden, ja

Vill du ha barn:
absolut

Är du musikalisk?:
det hoppas jag

Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja

Biter du på naglarna:
när jag mår dåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0