svar på frågorna

Kärlek
Hur många har du vart tillsammans med?
Vad tycker du om skolan?
Vad vill du bli när du blir stor?
Om du fick välja någon superkraft du ville ha, vilken skulle du då välja?
är du lycklig med din pojkvän?
är det kul att bo i lillkyrka?
rakar du dig där nere?
har du haft sex mer än en gång på en dag? :)
vilken är din favoritlåt?
Vad heter din allra bästa vän?
Hur många bra vänner har du?
Hur mår du just nu?
vad tycker du om mig?
hur gammal är du?
när blev du av med din oskuld?
har du någon gång varit gravid?
har du varit otrogen?
hur många har du legat med?
hur kär i johan är du på en skala 1-10?
vem tycker du är sötast i 1d?
beskriv johan med ett ord.
vad är det bästa med honom?
hur träffades ni?
hur blev ni tillsammans?
när blev ni tillsammans?
vem gillade du innan johan? någon speciell?
är det sant att din kusin dog?
om ja, hur?
Vad ångrar du mest i ditt liv?
Kärlek
Hur många har du vart tillsammans med?
- Alltså, vi alla har väl haft våra små "crusher" när vi var små, men jag har varit tillsammans med 2 st.

Är du lycklig med din pojkvän?
- Ja, det är jag.

Har du haft sex mer än en gång på en dag?
- Ja.
Har du någon gång varit gravid?
- Nej, det har jag inte.

Har du varit otrogen?
- Nej, skulle aldrig kunna vara.

Hur många har du legat med?
- En.

Hur kär i johan är du på en skala 1-10?
- Olika från dag till dag, men just nu är det en 8a.

Beskriv johan med ett ord.
- Fantastisk.

Vad är det bästa med honom?
- Att han alltid finns där, oavsett tid och vad det gäller. Kan inte ens räkna alla gånger jag gråtit på killens axel och han har tröstat mig.

Hur & när träffades ni?
- Vi träffades i juni/juli tror jag, i bredsand.

Hur blev ni tillsammans?
- Ärligt talat kommer jag faktiskt inte ihåg, men båda hade väl känslor och kände att det iallafall var värt ett försök. Trots att båda hade mycket att tänka på.

När blev ni tillsammans?
- Den 18:e juli, klockan 00:09.

Vem gillade du innan johan? någon speciell?
- Gillade och gillade, jag var mer intresserad kan man säga. Och han hette marcus.

När blev du av med din oskuld?
- När jag var redo.

Vänner
Vad heter din allra bästa vän?
- Sanna Thörnros.

Hur många bra vänner har du?
- Tillräckligt. Inga nämnda, inga glömda.
Privat
Rakar du dig där nere?
- Eftersom du så gärna vill veta, så ja. Det gör jag. Tycker det är grymt äckligt att inte göra det, iallafall på allmänna platser som badhus osv.

Är det kul att bo i lillkyrka?

- Bor inte i lillkyrka, tillhör grillby enligt posten. Men det är väl typ.. sämst. ungefär.




Övrigt
Vad tycker du om skolan?
- Suger, bara onödigt. Enligt mig, hihi.

Vad vill du bli när du blir stor?
- Jag skulle vilja bli rik, men insåg för några år sen att det inte kommer inträffa.. såå jag vill jobba med barn på något sätt.

Om du fick välja någon superkraft du ville ha, vilken skulle du då välja?
- Jag skulle vilja kunna trolla, coolt att liksom bara kunna trolla fram saker när som helst..

Vilken är din favoritlåt?
- Har ingen direkt favorit, finns många bra.

Hur mår du just nu?
- Just nu kunde jag ha mått bättre, fysiskt mår jag toppen.

Vad tycker du om mig?
- Jag kände dig bättre förut, och ibland känns det som jag knappt känner dig alls. Men du är snäll och riktigt rolig!

Hur gammal är du?
- Jag är 16 år.
Vem tycker du är sötast i 1d?
- harry
Är det sant att din kusin dog?
om ja, hur?
- Ja det är sant att han dog, han hade en sjukdom som heter epelepsi. Och de flesta som har den lever inte speciellt länge.. så hans tid var inne, och han lämnade oss kvar. helt ensamma.

Vad ångrar du mest i ditt liv?
- Att jag lät en speciell person bli en del av mitt liv, skulle aldrig ha gjort det, skulle aldrig ha tagit chansen för då hade det inte blivit såhär jobbigt på slutet.




iwantmyhairback. pleasegodgiveittome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0