söndag

hej, sitter och äter glass och ska strax kolla oth. Sov hos johan igår, vi va hos rasmus och fixade honom, sen till moss och kolla fotboll... sen ner till uh för att jonas skulle träffa en. Sen kom rasmus och amanda, och vi spelade biljard och massa. Sen tog jag & johan moppen till donken medans dom andra gick, då blev de väärsta bråket där inne. Stolar, mat och brickor flög. Tillslut ringde någon polisen så polis och ambulans kom. Det va faktiskt sjukt läskigt, vi vågade inte sitta kvar så vi gick ut och gömde oss vid drive in'en (a) träffa en helskön kille där också haha :D när dom andra kom va de så smutigt och sånt där inne så vi drog till max, men dom hade såklart stängt så vi stod utanför och väntade tills amandas föräldrar hämtade henne :D sen åkte johan och jag hem, gulligulla och sånt. Sen somna vi. Vaknade väl vid 12, gick upp och åt frukost. Blev lite knas, men det löste sig och sen åkte vi hem till mig. Åt sjuukt god mat som mamma hade gjort & sen myste vi i mitt rum. Älskling du är så underbar. nyss åkte han och nu är snart serien klar. Imorgon är det skola, musikskolan & sen träning. Godnatt ♥
oavsett vad, så älskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0