söndag

tjoooo, åkte till donken med ebba igår och köpte glass, sen hem till lovisa i typ en kvart för hon inte hittade sin nyckel, sen åkte jag hem och på kvällen åkte jag till älskling igen. Han åt och massa, sen åkte vi till uh. Va där, chillaaa, gick till coop & lekte med bollar. Gjorde ont.. seen åkte vi till donken och åt & pratade. sen åkte vi hem, johan och jag var trötta som vanligt och somnade typ direkt agaain.. med kläder, smink och allt på. Härligt. Vid 11 ringde mormor och sa att dom skulle hämta mig. åkte hem, duscha, åt och nu kom ann & pierre för vi ska fira hampus som fyller på tisdag. Nu måste jag va social, pusss
random bild.. muffins.. mums! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0