lördag

Hej, lovisa skulle ju ha sovit här igår. Men hon fick migrän så hon var tvungen att åka hem, och alla som känner mig vet att jag är livrädd för att vara hemma själv.. (a) så jag spam smsade johan att jag va rädd, att jag skulle dö osv. Sen typ en halvtimme senare när jag typ lyckats somna så knackar de på dörren och där står johan, ååh sötis! dock inte så gulligt att han försökte få i mig att det va massa terrorister som skulle döda oss om jag inte följde med..? Jag duschade iaf snabbt och fixade miig, sen åkte vi till donken där rasmus, rasmus, jonas, anton, robin, calle & tim(?) va. Satt väl där i 3 timmar kanske, hah... sen åkte jag och johan hem. Somnade typ direkt faktiskt, och vaknade halv ett idag. MEEEN som vanligt skulle pojken gymma så han kastade ut mig.. haha.. ajaa, idag ska jag nog bara ta det lugnt, dock jätte sugen på glass.. men såklart har vi ingen hemma.. puss
gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0