don't let the sadness of your past ruin the happiness you can get.

Godmorgon, mamma väckte mig vid 12. Var så otroligt trött..
Johan kom senare igår för han skulle bort, så han kom vid 5 ist. Och senare på kvällen hände nått, jag vet dock inte hur, men det gjorde att jag låg och grät på älsklingens axel ännu en gång. Han va så söt, så han lät mig somna innan han åkte. Vaknade dock när han hade gått, men ändå. Så underbar! ♥
Har haft svårt att sova inatt, vaknat hela tiden och det är 4:e dagen jag har vaknat exakt klockan 04:13. Det börjar skrämma mig lite nu faktiskt :o Menmen, får se vad jag gör idag. Måste ut känner jag, så det blir nog att vårstäda hos kaninerna om det inte börjar snöa igen.. bäst jag sätter igång!
kärlek ♥


du gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0