alla har jobbiga dagar ibland, men då måste man lösa det,

Hej, jag vet.. jag suger på att blogga! Men min helg har iaf spenderats med johan och det var verkligen behövande! Har varit lite knas, men otroligt skönt att allt är löst nu! I fredags gick jag, johan och rasmus på bio och såg the hunger games, någon som sett den? den var verkligen.. konstig och udda, men helt okej ;) i lördags åkte jag, johan, rasmus, rasmus, jonas och anton åkte till fyrishov och badade. Frös ihjäl, men hade sjukt kul när killarna sprang på en hinderbana, raggade på tjejer och lekte runt. HAHAHA dom var som barn igen.. johan och jag åt på kinarestaurang, myys! och sen låg vi hemma och hade det mysigt resten av kvällen. Igår gick vi ner till santorini och åt pizza, sen hämtade mamma mig. Lite knas, och sen kom johan hit och vi pratade. Vid halv 9 skjutsade thomas in oss till joar och vi kollade på en gång i phuket med grabsen, sjukt rolig film! efter det gick vi hem till johan, somnade båda två typ direkt. Klockan ringde kvart över 7 idag, och sen hämtade thomas oss. Thomas jobbade såå vi var hemma med småpojkarna. Jag lagade mat, och efter det åkte han hem. Vid 2 ska jag in till stan till *****. Ikväll ska jag somna tidigt.. för imorrn ska jag gymma med sanna och johan. oooh fml.... ska fixa mig nu, puss!
från i somras när morfar fyllde år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0