sofie aka biostammis..?

halloj, sitter & planerar med loooouise, höhö :'L men iaf, eftersom vi har städat oh sånt hela dagen och thomas & elias skulle bowla med elias lag så åkte mamma, hampus, pontus & jag på bio och såg bilar 2! undra om man får rabatt om man går på bio 2 gånger på en helg..? ;) menmen, helt okej film. Dock va den lite svår att förstå för småbarn :o hampusplutten somnade :') nej nu ska jag byta om till min juuumpsuit och mysa framför tvn, sorry oliver dissar er :( hihi puss♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: oj, va sent svar det blev haha! allt bra med dig då? :)

2011-09-11 @ 19:06:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: j

så fin<3

2011-09-12 @ 07:12:28
Postat av: Sara - 17 år och underbar

Svar:

Idag, måndag, består min kväll av läxor! Ska även försöka träna lite även idag!

Hur ser din kväll ut?

Kram

2011-09-12 @ 07:46:15
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0