hyper? svar jaaa!..eller?...

tjop, sannapanna ville att jag skulle blogga så vad gör man inte? hosthost* men ja vad har jag gjort idag? har jag ens bloggat idag? :o mamma&jag åkte iaf in till stan blev några tröjor, godis & tre filmer! när jag kom hem satt jag vid datorn oh typ grät gjorde ingenting, sen kom sigge, anett & robin hit och åt. Robin mobba mig för min jump suit :( ajaaa, skriver med älskling & sanna nu ska väl fortsätta.. och ha filmkväll med mig själv även fast halva filmen har gått och jag har typ kollat 10 minuter av den, AJA skämt å sido! puss
gammalbild, jag, ebba & emelie med kameran för ovanlighetens skull, hihi♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

sv: aaw :D

2011-09-25 @ 10:31:23
URL: http://emeliekallmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0