ååh

Äntligen hemma efter en natt i främjarstugan med klassen! :D
gårdagen började med att vi samlades och fick en "hemlig kompis" jag fick afram :L sen blev indelade i grupper. Ena halvan(min) lagade mat medans den andra paddlade kanot. Vi gjorde typ samarbetsövningar osv, sen paddlade vi kanot, och när våran grupp va ute så började det åska som satan,  så vi stannade vid någons brygga och fick stanna där tills cecilia hämtade oss med bil. Sen kom vi tillbaka och åt mat som dom andra hade gjort. Sen på kvällen fick tjejerna vara i ett tält & killarna i ett, och sen fick vi skriva frågor till varandra och sen svara, sen grillade vi korv, sjöng lägersånger & några badade. Sen gick vi till tälten och åt godis, chips osv. Sen somnade alla i mitt tält, (ebba,emelie & judit-karin) och jennifer plutten åkte hem på kvällen :( Idag har vi varit i skogen och lagat mat med stormkök. Va med elin, charlie & razol(?) Fick även veta att min "hemliga kompis" va pinnen ! :D menmen, sen gick vi tillbaka, pratade & sen åkte jag hem. NU ska jag ta en dusch för sen ska vi till morfar som fyller år idag! :D
bjuder på den på viktor och mig sålänge! jennifers mössa btw :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0