Kaniner bortskänkes!

Jag vill egentligen inte skriva dethär men jag måste för jag har varken tid eller orken att ta hand om dom längre. Det enda dom gör är att sitta i sin bur/hagen och det sårar mig faktiskt.. Så jag måste hitta någon ny ägare eller mot förmodan.. aah. Så vet du någon eller kanske själv vill ha en kanin, så hör av dig till mig på antingen facebook, msn eller i bloggen.
Namn: Bambi
Ålder: 1 år och 7 månader
Ras:hermelin,
Färg: Blå, har dock fått "färgförändringar" i pälsen och börjar bli brun.
Övrigt: Bambi är beroende av kärlek och av utrymme. Han älskar att springa runt, dock inte så bra på att hoppa, hah jag köpte bambi hos en tje, maggie, som har ett kaninhem/pensionat(?) och jag älskade honom direkt! Han va så söt och underbar!
Namn: Mimmi
Ålder: Inte säker, runt 4 år
Ras: vädur
Färg: randing, brun vit & grå
Övrigt: fick henne utav en släkting till thomas eftersom hon behövde sällskap för hon vill ha folk omkring sig hela tiden och pussas gärna. Hon älskar att klättra på saker och gå under/över som t.ex en "katt" tunnel. Hon är helt underbar men dock rätt sprattlig. Och är rädd för att hon är inne på sina sista år, då hon inte äter lika mycket längre och ofta blir "sjuk".

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Sofie, jag är jätte sugen på att skaffa kaniner, så ska ta och prata med pappsen ifall det går, ta inget förgivet, men man kan alltid fråga! Och då kan dunju komma på besök! Nee, men ska prata med pappa :)

2011-10-10 @ 16:41:27
URL: http://myblindside.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du fått dom sålda?

2012-04-04 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0