Visste du att:

- Jag är 1.65 cm lång.
- Jag älskar vanilj glass.
- Jag älskar överraskningar, presenter & sånt.
- Min pojkvän gör mig så otroligt lycklig.
- Att höra att jag är fin är det bästa jag vet.
- Min favoritfärg är rosa.
- Jag tycker att Justin Bieber är sjuuukt snygg
- Mina två bästavänner stavas sanna & lovisa.
- Nathalie var min första vän.
- Jag älskar schnitzel (?) typ det bästa jag vet.
- Jag får panik när jag kokar pasta/potatis eller vad som helst.
- Jag har varken haft hål i någon tand eller nånsin brytit något i hela mitt liv.
- Jag är från Falun.
- Nästan hela min släkt på pappas sida bor i sydafrika.
- Jag har nio kusiner.
- Thomas känns mer som min pappa än vad min riktiga pappa gör.
- Jag och mamma kan prata om allt, hon är mer som en syster än mamma.
- Jag vill ha en iphone.
- Jag har alltid hatat touch mobiler, tills jag köpte en.
- Jag vill kunna sjunga.
- Jag gillar inte att använda ordet hatar, jag föredrar ogillar istället.
- Jag svär alderless för mycket.
- Jag älskar killkläder & killparfym, finns inget bättre!
- Jag har ogillat en och samma person i hela 6 år!
- För 4 år sen hade jag aneroxia.
- Jag älskar djur, men är ändå allergisk mot de flesta.
- Jag har haft ig i matte.
- Jag har en röd jacka.
- Min moppe är troligen den sämsta som gjorts.
- Jag kan what are words på piano.
- Jag biter på naglarna.
- Jag har aldrig varit full pg av händelser i familjen.
- Jag har heller aldrig provat röka, eftersom jag tycker att det bara är idioter som gör det.
- Jag är nästan alltid posetiv, och väldigt sällan sur.
- Jag kan inte bli arg på folk på låtsas, jag har inget pokerface alls!
- Jag suger på korsord/spel osv.
- Min mamma tycker att jag hjälper till för lite hemma.
- Jag vill färga håret mörkt igen.
- Jag har inte träffat min storebror på hela tre år.
- Min första kärlek var en kille i min klass när jag gick i fyran.
- Mina vänner betyder allt för mig, och jag är livrädd att förlora fler.
- Jag älskar barnfilmer.
- Jag har inte sätt pirates of caribien(?) filmerna.
- Förut var jag en the sims nörd, kunde spela i 10 timmar i sträck.
- Även om jag sällan visar det så betyder mina bröder allt för mig, och jag skulle göra vad som helst för dom.
- Det här blev ett väldigt långt inlägg..

Kommentarer
Postat av: lisa

jävlar va mycke du skrev :o

2011-11-10 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0