i will die if you ever leave me baby,

halloj, skola idag. långsegdag, blää.. först belöingscermoni, fick såklart inget diplom buhu.. och franskan visade upp snövit på franska :D elin va söt som dvärg.. (a) hah, nejmen sen matte och syslöjd, dock va inte kerstin där så vi fick ha en vikarie, janne! :D kunde dock inte jobba.. buhu ao, sen pannkaka till lunch och sen so & tyska i typ två timmar :o doog, överlevde bussen hem trots att nån jävel åt mandarin på bussen -.- thpmas hämtade mig, tur de annars hade jag väl dött i mörket.. :o måste städa mitt rum och skriva tyska uppsatts, NU ska jag göra de.

Puss på dig som läste allt det här ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt fin du är!<3

2011-11-24 @ 17:09:11
URL: http://lindamariennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0