skolavslutning

Sista dagen i skolan idag då, yeah! va uppträdanden i central och sen tipspromenad med hela skolan. Efter det va vi i klassrummen och fikade,  några fick diplom osv. Och leif hade sin son med och han va såhäääär söt, iih!♥ och sen fick vi betyyygen, fick två vg'n och resten g! förutom bild där nästan alla i min klass fick ig, eftersom vi inte hade blivit klara med allt.. det va rätt surt han kunde åtminstånde ha pratat med oss innan, cp.. aja sluta tolv då gick eve & jag ner till ungdom, träffa tim och hans kompis och jag gjorde en snygg räddning sen gick vi in på ica eftersom dom inte hade öppnat.. sen gick vi dit, och efter det gick vi runt på stan och kolla, gick till mammas jobb och sen åkte vi till åhlens och köpte julklappar! yes, de klart ;) nästan.. aaah nu ska jag äta nått, hejdoo♥
DET ÄR FUCKING JULAFTON PÅ LÖRDAG, AAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0