sjuk ?

Hej, åkte hem idag vid 1/halv 2. Hade feber och så grymt ont i halsen och huvudvärken har aldrig varit värre :o när jag kom hem somna jag nästan direkt, och min bror va så söt och frågade om jag blev gladare av glass :) mamma, elias & pontus åkte in och köpte några julklappar, sen kom thomas hem och sen dom andra efter ett tag. Slog in julklappar och sånt där. Tror hampus har slagit in tusen paket.. och de mesta är saker som toarullar och teckningar..? :o ajaaa knäppis♥ nej nu ska jag ta en värktablett för nu börjar huvudvärken komma tillbaka. Men jag MÅSTE till skolan imorrn de är ju avslutning och får betyg och sen ska eve & jag till um :o aja vi hörs!♥
jobbat håårt idag..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sofie, det är bara att proppa i sig massa värktabletter ;) Men KRYAA!! :)

2011-12-20 @ 19:01:41
URL: http://jenniferbruks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0