ojojoj

Ojoj, glömde bort bloggen :$ men aah, idag hade jag engelska muntligt, uuuh typ dog.. kunde ingenting :o typ de som hände idag.. juuuste! vi dansade på idrotten också HAHA se det HÄR jag tyckte iaf vi va grymma! dock äre inte alla för vi dansade med 8orna också, plus att några hade gått när vi filma.. men aah, efter skolan hämtade mamma mig och vi gick in på ica för att fördriva tiden tills vi skulle hämta mormor & morfar på stationen. Dom har varit på kryssning, LYYYX! fett avis :( ajaaa, när vi kom hem kom robin hit, treeevlarns! typ de som hänt idag, ska gå & lägga mig nu tror jag.. ska träffa lovisa imorrn, men får se hur jag gör är så jääkla förkyld :( sak samma, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0