han har sänkt alla möjliga skepp

Hej på dig, sitter här i mitt nystädade rum! stolt chey! Bara jag som älskar känslan när man har satt upp julgardiner och har en stjärna i fönstet? :D tycker det är såå mysigt :$ aja, idag var jag i villberga och var extra ledare för konfirmanderna med amanda & olivia. Gick väl bra, övade tills lucia och kollade på film om jesus dock bara fem minuter.. men aja. Sen när jag kom hem strök jag gardiner med mamma och vi gjorde om lite på mitt rum. nööjd! älskar när mamma och jag får vara för oss själva och liksom bara vara ett tag, så mysigt! dock hade elias & pontus kompisar här så dom har sprungit runt och skjutit mig med några pistoler i över en timme.. menmen, vid 5/6 kommer johan och håller mig sällskap, puss!♥
riktigt gammal bild på olivia, amanda och mig.
typ ett år sen, HAH ser ut som en fisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0