glee

Hej, skrev nyss värsta långa inlägget sen kom jag på att det va glee så jag stängde ner allt och kom på att glömde publicera.. (a) men iaf igår åkte jag till mormor&morfar och åt middag, sen mötte jag lovisa på stan och vi gick runt och gjorde ingenting sen gick vi och mötte johan och gick med lovisa hem, sen gick jag och johan hem till honom och jag fick jordens finaste julklappar! Ett halsband i guld som såg ut som ett j och en parfym värd att dööö för! Sen ringde jonas och frågade om han ville träffa dom, så vi tog moppen till rasmus och kollade på en sjuk film. Seriöst den va så sjukt vidrig :o usch, värsta jag sätt :o efter det skjutsade johan hem mig till mormor och jag la mig typ direkt.. Vaknade vid 11 idag, åt lunch, gick till mammas jobb och sen åkte vi till v-rås. Fick med mig tre tröjor, en tjocktröja, en ring, minneskort till mobilen och julklappar till johan,  pappa och farmor (a) sen stanna vi på donken och köpte mat, tog dock en kvart att få maten.. och NU ska jag fortsätta kolla på glee, pusshej!
snor du bilder på mig, snor jag bilder på dig! baam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0