fredag?

Hej, blev väckt av att hampus satt på min rygg och gjorde hästljud och frågade fall jag ville leka häst..? NORMAL? aja igår kom iaf lovisa hit, vi kolla på smurfarna och bilar 2 :L sen kom johan & rasmus hit, johan fick sina julklappar och sen färga jag hans hår. Sen kolla vi på beck, typ doog.. ao sen vid 11/halv 12 drog alla och jag kolla på en film, smsa med älskling och sen somna jag. Idag är jag själv hemma så jag ska bara ligga i soffan och umgås med min bästavän tvn. Imorrn ska jag till johan vid 5/halv 6 och sen dra till fanna och träffa dom andra, så vet inte om jag uppdaterar mer nu. Min dator är så otroligt seg, tog en kvart att komma in på den :D yeah, men vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0