de är upp till dig att läsa

för mitt tålamod börjar ta slut, jag orkar inte kämpa för dig längre. känns inte som våran vänskap är värd det längre, du verkar inte bry dig alls.  och anledningen till att jag skriver det här och inte till dig, är för att du ska förstå att det är dig det handlar om. För om jag skriver det till dig så kommer du på någon ursäkt till varför det är såhär. Jag vill inte ha några jävla ursäkter, jag vill ha sanningen. Duger jag inte för dig längre? är det de som är felet? för enda sen dom började så har du tryckt bort mig allt mer & mer. säg sanningen istället för att spela en massa jävla spel. Är så otroligt trött på det.
Tumblr_ltehznknyg1qe49wpo1_400_large
du som inte känner dig träffad, fråga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0