25:e december

Godmorgon, vaknade för ett tag sen av att någon slängde nån sak i trappan, hejdå sovmorgon... gick iaf upp och tog en macka och satte mig här. Fick en massa saker igår, dock nästan inget jag önskade mig..? Men jag är glad ändå :D Alla åkte hem runt 12 igår, robin och jag kollade film fast han hade redan sätt den så han sa typ vad den handlade om och han höll på med en massage sak HELA tiden som lät. daaamp.. aah, sen åkte han hem och då gick jag ner och kollade vad dom andra gjorde och dom spelade pingis på vårat MINI bord vi fick... aah sen gick jag och la mig! Hade iaf en awesome dag! trotts min dåliga morgon, hah :D
idag ska vi till min låtsas farmor vid 3, vi hööörs!
jocke & robin leker med elias bilbana, fett K00la

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0